Sveiki,
Gal galėtumėt padėti susiorentuoti su VAG varikliais? Galvoju apie 2008-2011 auto, VAG grupės. Važinėjimas pagrinde mieste, bet nespjaunam ir į dyzelį.
1. Kokius VAG variklius patartumėt, arba į kokius geriau nežiūrėti? Kiek pamenu, benzininiai turi alyvos valgymo problemą, dyzeliniai savi niuansai kaip alyvis siurblio ašelė...
2. Nuo kurių metų jau eina Common Railai dyzeliai? Ar jau galima paimti CR šių metų?
Na, bent jau kokių variklių bijoti jeigu ką :) Labai ačiū.
Dyzeliai:
2008m. 1,9l 77kw
2009m. 2.0l 81kw
2008m. 2.0l 103kw (140hp) (čia jau CR ar dar ne?)
2007m. 2.0l 125kw
Benzinai:
2008m. 1.4l 90kw
2007m. 1.4l 103kw
2007m. 1.4l 125kw
2006m. 1,6l 75kw
2005m. 1.6l 85kw
2005m. 2.0l 110kw
2005m. 2.0l 147kw
as rinkciausi tik 2.0 CR. arb 1.6 CR. Dyzeli. juos. remontuot pigiausia ir sitie patikimiausi. jai rinkciausi TSI-TFSI tik 1.8-2.0 ir nuo 2015m.
superb 2012 1.6 GreenLine
Wikipedia rodo, kad CR 1.6 ir 2.0l gali eiti jau nuo mk6 golfo, t.y. 2008...ar teisingai?
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
tikrai taip.
superb 2012 1.6 GreenLine
Tų metų benzo nė vieno nėra normalaus pas vag, tai lieka tik CR dyzeliai, bet ir tie geriau kuo naujesni, o ne pirmieji CBAB ir pan.
Roger, ačiū už info
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.