Šiltas variklis ant laisvų pradeda vibruoti/purtytis (išspresta)

1 post / 0 new
Paskutinis įrašas
Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31
Šiltas variklis ant laisvų pradeda vibruoti/purtytis (išspresta)

Sveiki forumiečiai.

Turiu tokią bėdą. 2010 octavia 1.6tdi sušilęs, ant laisvų apsukos apie 750, variklis pradeda drebėti/pūrtytis. Dreba visas automobilis. Apsukas pakeli iki 900/1000 viskas tvarkoj.
Pūrtymosi metu ant apsukų rodyklės šokinėjimo nesimato. Prieš smagrčio keitimą su purtymusi buvo girdėti ir kleksėjimas toks kaip metals į metalą kažkur liestūsi. Po keitimo liko tik drebėjimas ir netolygus variklio darbas. Bet būtina salyga - variklis turi būti sušilęs.
Gal kam jau buvo tokia bėda ir kažkaip sprendėt ?
Pagalvės pakeistos.
Diržo komplektui tik apie 15k.
Smagratis tiką keistas į vienmasį komplektą.
Dėkingas už idėjas.
Ryt pafilmuosiu ir pabandysiu įdėti video.

Marcius77
Marcius77 portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 2 mėnesiai
Joined: 2017-02-01 16:47

greiciausiai gali but del vienmasio komplekto,esu kazka panasaus turejas su golfu,kaip imeciau vienmasi ir jautesi truputi drebejimas.Bet mano variante nebuvo taip kaip tavo kad visas auto smarkiai dreba

Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

Sveiki.
Update:
Pas mane būna taip kad kai trumpam gastelni, prapuola pulsavimas, bet ne visada.
Išvis kartais pulsuoja, kartais ne.
Gaila negaliu įdėti video - neleidžia.
Šiaip ar taip kitą savaitę važiuoju daryti diagnostiką.
Po jos brūkštelsiu kokia diagnozė.

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

Sveiki.
Taigi po diagnostikos rasta jog grybauja kuro slėgio reguliavimo vožtuvas. N276.
Pirksiu/keisiu/testuosiu/parašysiu.

Amur
Amur portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-18 17:21

sveiki. pas mane 2010 škoda, sudegė žvakė, pakeičiau visas po pusdienio vėl pradėjo drebėti, žmonės sako kad. gali būti kad arba cilindras arba relė parėjusi, gal kas žino ar teko susidurti ? Ačiū.

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

Aš nesu super specas bet prie ko čia žvakės ?
Pridedu foto kur matosi tas slėgio daviklis. Jau nupirkau iš šroto. Nauji beprotiškai brangūs, atseit pernaujas variklis ir nėra pagamintų pakaitalų todėl galima tik orginalą pirkti 300 su viršum eur.
Savaitgalį bandysiu keisti į šrotinį ir testuoti.
Brūkštelsiu kaip sekėsi.

Paveiksliukai: 
vaiduoklis
vaiduoklis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 7 mėnesiai
Joined: 2016-06-25 13:17

Sveiki,

Pas mane taip pat yra keista vibracija. Kas idomiausia kad octavia pirkta ARX visiskai nauja. Stovint vietoje vibracija juntama gal labiau ne is variklio skyriaus bet labiau is apacios. Labai nezymi ta vibracija bet juntama. Skodos centre sako nieko blogo nematom ir nejauciam. Masina pravaziavus 28 000km bet ta vibracija juntama nuo pat isriedejimo is salono. Servise itare pries tikrinant kad galbut smagratis bet patikrinus ne tai kad nieko nerado bet net nepajuto vibracijos. Kaip manot kas gali buti.
Octavia 2016m 1.8TSI manual

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

Tai pas tave dar naujas masiniukas. :)
Tesiu savo nuotykius:
Slėgio reguliavimo vožtuvo keitimas nieko nepakeitė, bet gavau kvietimą iš škodos centro atnaujinti softą. Atnaujino.
Tos nelemtos vibracijos beveik dingo. Dabar juntamos tik ant šaltos, tiką užkūrus. Jei kažkiek, nedaug pravažiuoji jau nebūna.
Bet atsirado nauja bėda su apsukom: važiuojant ir įjungus laisvą, apsukos krenta iki maždaug 850, poto staigiai pašoka kažkur 1200 +-1300 ir vėl krenta iki normalių. Kartais būna, jog ant laisvų apsukos stovi ties 1000 ir žemiau nekrenta, čia neriedant o stovint. Kartais būna viskas normaliai.
Variklis CAYC 1.6 tdi cr. Gal kam buvo su tokiais apsukų pakilimais po laisvo įjungimo ?
Nežinau kur nagus kišti, lb erzina tas keistas variklio užsigazavimas.
Savaitgalį bandysiu išsivalyti droselinę sklendę. Nžn gal padės.
Informuosiu.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 17 valandų
Joined: 2015-10-02 07:53

Jei tai būtų benzinas, galima būtų sklendėje problemą įtarti. Dyzelyje reikia ieškoti problemų kuro sistemoje.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 1 diena
Joined: 2010-06-09 14:31

Su vakumu negalėtų būti problemų? Berods dėl problemų su vakumu būna variklis dirba pulsiuojančiai ant laisvų.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

Sveiki.
Bėda išspręsta!!!
Visa problema buvo aušinimo skyščio temperatūros daviklyje. Gaudavosi taip kad prieš mirtį das daviklis pradeda durniuoti to pasekoje duodamas klaidingą info kompui. Nors pas turiu VCDS ir monitorindavau abu temperatūros daviklius live ( jie yra du vienas prie pat variklio kitas pie radijatoriaus) mano atvėju prie variklio - nieko keisto nepastebėdavau.
Skaitydamas kažkokį rusų forumą radau info kad tai 1.6 tdi viena iš populiaresnių bėdų (krentant apsukom, imušus laisvą - apsukos kylstelna ir vėl nukrenta). Tai nieko blogo nedaro, bet lb erzina vairuojant ar stovint kamštyje.
Išėmęs daviklį pastebėjau jog jisai truputi kleba. O taip neturėtų būti. Manau gaudavosi taip - išmynus laisvą, variklis pasvirdavo (netekdavo apkrovos), o klibantis(sulūžęs) iš saves daviklis trumpam momentui sumeluodavo kompui info. Tik nžn kodėl to nepastebėjau ant live per VCDS.
Pats daviklis pigus +-10eur. Tik keičiant teko nemažai galva pasukti. Kas kūrė tą varklį turbūt pachmielnas buvo kad sugalvojo taip nepatogiai įdėti :)
vienu žodžiu apsukos kaip prikaltos, varikliukas nepulsuoja.
Čia linkas, apie kūrį daviklį kalbu. Blin kiek pinigų buvo sukišta, o tereikėjo 10e už daviklį ir pora litrų antifrezo!.
Daviklio numeris 21. kitaip vadinasi G62.
http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/power_unit/1.6/55;_66;_77_kw_tdi_cr_engine/engine_cooling/cooling_system/parts_of_cooling_system_engine_side_summary_of_components/
sekmes!

Almonta
Almonta portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2017-12-28 17:16

Variantas retas-bet buna,pasirodo.Turesiu omeny,jei bus panasiai.Aciu uz patirti.

2012 Skoda Roomster 1.6d 66kw

Darius.
Darius. portretas
Offline
Last seen: prieš 10 mėnesių 2 dienos
Joined: 2017-02-12 11:08

Keitei is virsaus ar pilindes po automobiliu? beto ar anksciau neturedavai problemu su ventiliatoriaus veikimu? ar nebudavo, kad bereikalo jis veikdavo kartais? beto gal foto turi to g62?

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

@Darius.
Taip, ventiliarius kartais isijungdavo siaip sau uzgesinus varikli, nors net nesusiles normaliai. Vel buvau prisigalvojes visokiu teoriju. Dar gali buti kad tas kur stovi prie radijatoriaus grybauja irgi. Bet daba salta, lauskiu pavasario ir jeigu ventiliatorius isijungines vel, keisiu ir ta. Centus kainuoja.
Keiciau is virsaus. Todel ir pasiknisti teko. Sunku istatyti plius viksatorius kisasi is apacios, reikia nieko nematant apciuopom viska daryti ir butinai fiksatoriu prisirisk siulu kokiu nors ilgu jei keisi is virsaus, kad nukritus jam ant dugno galetum lengvai pasigrazinti :)
Davikli prikau sita. Toks pats kaip orginalas net pagal visus zymejimus ant korpuso. Tik butinai jei pirksi ziurek kad butu kartu su gumine tarpine. man isiminejant sena ta tarpine pyst ir kazkur ant dugno nukrito - gerai kad komplekte kita buvo. Zinau kad buna parduodamas tik daviklis, be tarpines.
https://www.autoaibe.lt/detales/ausinimo-temperaturos-davikliai/vag-06a919501a-temperaturos-daviklis-63338?typeno=31590
Sorry foto nepadariau, bet jis randasi desnej pusej variklio, zemiau vakuumines pompos, yra toks plasikinis antifryzo paskirstymo mazgas su keliom slangutem. tai tas daviklis yra to mazgo zemesnej pusej, kisasi nuo vairuotojo puses. Pamatysi kabeliuka atrinant i ta mazga, tai jis eina i ta davikli.
Reikia nusiardyti oro filtro laikilius kad normaliau pamatytum.
Ai radau kitokia 1.6 variklio foto, pazymejau raudonai.
attached.

Paveiksliukai: 
Darius.
Darius. portretas
Offline
Last seen: prieš 10 mėnesių 2 dienos
Joined: 2017-02-12 11:08

Supratau, aciu uz informacija. turiu identiska problema su sokinejanciomis apsukomis ir ventiliatoriumi, tai bandysiu sprest.

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

Sekmes @Darius!

Igaliotinis
Igaliotinis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2019-01-22 13:00

Sveiki, perskaiciau @Darius! tema, panasu, kad turiu panasia beda.
Octavia MK3, 2013, 1.6 TDI, 77 kw, DSG 7
Simptomai: salta masina dirba pulsuojanciai, kartais, bet retai nebuna pulsacijos, pavaziavus kelis kilometrus, viskas normalizuojasi, taip pat buna apsukos, tai lygiai 1000 ir stovi, kita karta 850, pati apsuku rodykle nedreba, tiesiog, buna taip arba taip. Vaziuoju metus laiko, praeita ziema buvo, kad prie 5-10 salcio, sustoji, uzgesini varikli, isijungia ir pradeda uzti ventiliatorius, sia ziema sito bajerio su ventiliatoriumu dar nepastebejau.
VCDS klaidu nemeta, purkstukai, tiek saltos, tiek siltos dirba normaliame intervale.
Ar butu panasu i G62 daviklio problema?

Darius.
Darius. portretas
Offline
Last seen: prieš 10 mėnesių 2 dienos
Joined: 2017-02-12 11:08

Sveikas. Asmeniskai as taip ir nepakeiciau to daviklio. Tiesiog tuo metu kai domejausi kas per beda, perejo Egr man ir kompas ismete klaida. Tai po egr- delete, dpf - delete ir po cipavimo tos problemos nebeturiu :) Anksciau buvo darytas atnaujinimas (dyzelgeitas, gali pasiskaityt forume yra tema) tai po pusmecio kazkur ir numire man egr. Meistras kuris atliko man visus darbus iskart paklause ar buvo darytas atnaujinimas? tai ir pasake kad jis ir itakojo visas problemas.

Igaliotinis
Igaliotinis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2019-01-22 13:00

Supratau, pas mane EGR, DPF ir kW reikalas buvo issprestas geguzes menesi, sakyciau iki tol masina neturejo sitos bedos. Po to ar galeciau kaltinti sitos paslaugos tiekeja irgi klausimas, nes siltuoju metu, masina tiesiog uzgesta su start/stop ir sito nejauti, po to pavaziuoji kilometra ir jau silta. Atnaujinimo nedariau, is tikruju, butu idomu grazinti gamyklinius parametrus, kas buvo pries beveik metus, ar viskas normalizuotusi. Taciau cia jau nebera copy/paste, kas buvo senesnems masinoms, be 100 EUR niekas to net nedarys, nes puse dienos reikalu, kol viska supucia.
Cia, velgi, kaip sakant komforto klausimas, nemalonu tas purtymasis, kad ir si ryta, prie -5, start/stop prie pirmu sviesoforu nesuveike, stovi masina purtosi, po to jau viskas gerai.

gazuokasdientdi
gazuokasdientdi portretas
Offline
Last seen: prieš 11 valandų 49 minutės
Joined: 2018-09-09 21:09

su rimta aparatura kad ir 2014m cope paste ir 200e pakainuos.
man vienas veikejas atsiusdavo padaryta programa per 15min-20min, veiksmas su edc16.
kai susitinku su zmogum ir galiu vaziuot padares uztrukdavo iki 30min

Auronis
Auronis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 savaitės 5 dienos
Joined: 2011-01-11 11:01

Sveiki, Turiu ta pacia problema 2016 Superb MK3 1.6l 88kw TDI DSG7 197k km.
Dazniausiai susilus varikliui ant p/n/d kai apsukos zemiau 1k laikant stabdi variklis nezymiai "tamposi" perduodamas vibracijas salonui.
Autorizuotas servisas mato itarima 1c , bet teigia ,kad ribose.
Auto tik isigytas 6 sav. , Paskirstymo dirzas keistas taip pat pries perkant is autorizuoto serviso.
Gal kas susiduret ir turit minciu?